четвер, 21 лютого 2019 р.

День рідної мови


Чому люблю я українське слово,
Співучіше за пісню солов'я?
Чому люблю я українську мову?
Люблю тому, що мова це-моя!
                                                 
21 лютого ми відзначаємо Міжнародний день рідної мови. Українська мова-це безмежний океан. Вона мелодійна, як пісня солов'я, прекрасна й барвиста, неначе веселка, гомінлива й дзвінкотюча, немов весняний струмочок. Ми маємо безцінний дар: одну з наймилозвучніших, найбагатших і найкрасивіших мов світу, щедро напоєну теплими сонячними променями, срібними жайворонковими переливами та солов'їними трелями, калиновим голосом сопілки. Мову-зігріту душею, оспівану й озвучену серцем.
Сьогодні, 21 лютого, в бібліотеці для дорослих м. Глиняни відбулася літературна світлиця: "О слово рідне! України слово! Богдана мудрість і Тараса заповіт". Участь в заході взяли учні 9-Б класу Глинянської школи, класний керівник Багрій Г. Я. Також присутні мали можливість ознайомитися із книжковою виставкою "Слово наше рідне-слово українське".




Немає коментарів:

Дописати коментар